ارتباط با ما

پودر سایه انداز گلخانه

زمان مطالعه: 2 دقیقه در فصل بهار و تابستان با افزایش دما و گرم شدن هوا، کنترل شرایط داخل گلخانه جهت بهره برداری بیشتر، مخصوصا نور و دما نکته بسیار مهم است تا از کاهش کیفیت و کاهش میزان محصول برداشت شده جلوگیری شود. سایه انداز (پودر وایت فیکس) و کاهنده میزان نور واردی به فضای گلخانه میتواند حمایت ...

پودر سقف گلخانه
2 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در فصل بهار و تابستان با افزایش دما و گرم شدن هوا، کنترل شرایط داخل گلخانه جهت بهره برداری بیشتر، مخصوصا نور و دما نکته بسیار مهم است تا از کاهش کیفیت و کاهش میزان محصول برداشت شده جلوگیری شود.

سایه انداز (پودر وایت فیکس) و کاهنده میزان نور واردی به فضای گلخانه میتواند حمایت بسیار زیادی به تنظیم دمای درون گلخانه و کاهش هزینه های خنک سازی شود.

هدف اصلی پودر سایه انداز وایت فیکس کاهش دمای داخلی و عدم ورود بیش از حد نور به داخل گلخانه است.

جهت استعلام قیمت با شماره 09127693460 تماس حاصل فرمایید.

هنگامی که از شید توری پلاستیکی استفاده می نمایید، نور از درون فضای مشبک توری رد شده و در بعضی نقاط نور عبور نمی نماید. یعنی شید توری فقط اندازه نور را کم مینماید و نمیتواند نور یکنواخت به تمام فضای گلخانه را بفرستد، به همین دلیل بسیاری از نقاط روی گیاه اصلا نوری را دریافت نمی نماید.

بالعکس شید توری، پوشش و رنگ پودری ضد باران و ضد آب گلخانه سبب ایجاد یک لایه روی سقف و ایجاد نور یکنواخت برای کل فضای گلخانه می نماید و کل گیاهان داخل گلخانه به یک نسبت از نور را استفاده میکنند و عملیات فتوسنتز در تمام برگ ها به طور یکنواخت صورت میگیرد و در نتیجه گیاهان یکدستی خواهیم داشت. حتی قسمت پایین گیاه نزدیک به زمین نیز به لحاظ انعکاس نور مقداری نور دریافت می کنند که در نهایت باعث یکنواختی نور در تمام گلخانه میشود.

این روش با هزینه کم برای کاهش تابش خورشیدی استفاده از ترکیب سایه‌ اندازی مانند پودر و پوشش ضد آب هست که در قسمت بالا یا روی سقف گلخانه پخش می شود. مواد تشکیل دهنده سایه بان به انعکاس تابش قبل از ورود به گلخانه کمک می نماید و در نهایت از وارد شدن مقداری گرما جلوگیری می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *