ارتباط با ما

مزایای کوره‌ی هوای گرم

زمان مطالعه: 2 دقیقه مزایای کوره‌ی هوای گرم در این نوع هیترها گرمای تولید شده در اتاقک احتراق به وسیله فن های مکنده به داخل سالن مد نظر انتقال داده می شود. کوره هوای گرم در مقایسه با بسیاری از سیستم های گرمایشی مزیت های فراوانی دارد. این نوع هیترها در انواع کارگاه های صنعتی، سوله ها، سالن های ...

کوره هوای گرم گلخانه
2 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مزایای کوره‌ی هوای گرم

در این نوع هیترها گرمای تولید شده در اتاقک احتراق به وسیله فن های مکنده به داخل سالن مد نظر انتقال داده می شود.

کوره هوای گرم در مقایسه با بسیاری از سیستم های گرمایشی مزیت های فراوانی دارد.

این نوع هیترها در انواع کارگاه های صنعتی، سوله ها، سالن های مرغداری، سالن های گلخانه ای، سالن های انتظار، بانک ها، مساجد، نمایشگاه ها، کارخانجات صنعتی، استخرها، مدارس و … قابل استفاده می باشند.

سیستم های گرمایشی مانند موتورخانه و یا پکیج در کنار تمامی مزایا، معایب بزرگی مانند تأمین فضای مورد نیاز برای نصب و راه اندازی، لوله کشی های متعدد، سرویس و نگه داری سخت و اشغال فضای زیاد به همراه دارند.

در حالی که کوره هوای گرم نصب و راه اندازی ساده ای دارد.

همچنین این هیترها با انواع سوخت گازوئیلی، گازی و حتی دوگانه سوز می توانند کار کنند.

کوره هوای گرم در ایجاد حرارت راندمان بالایی دارد به طوری که فقط 10 الی 15 درصد اتلاف حرارتی در کوره های هوای گرم ممکن می باشد.

یکی دیگر از مزیت های این نوع هیترها، گرمای بسیار پاک ایجاد شده توسط آن ها است، زیرا فرایند گرماگیری در این نوع بخاری ها به نحوی است که دود و آلاینده های ناشی از  آن از طریق دودکش دستگاه به بیرون منتقل می شوند.

بنابراین به دلیل گرمای پاک این نوع هیترها می توان در انواع گلخانه به عنوان بخاری گلخانه ای از آن استفاده کرد.

هیتر آتش خوار و کوره هوای گرم در مناطق سردسیر و اقلیم های سرد گزینه ای بسیار ایده آل برای گرمایش می باشد.

در این هیترها برای تأمین گرمایش نیازی به گرم کردن آب و انتقال آن به لوله های حرارتی و … نیست و دستگاه با کمترین میزان برق مصرفی و مصرف پایین سوخت، حداکثر راندمان را از خود نشان می دهد.

کوره های هوای گرم در برابر خطر برق گرفتگی و آتش سوزی، امنیت بالایی دارند.

این دستگاه ها به چندین ترموستات و فیوزهای کم آمپر و سوپاپ اطمینان مجهز می باشند که از آسیب دیدن دستگاه و ایجاد خطر در آن جلوگیری می کنند.

برخلاف سایر سیستم ها که برای گرمایش نیاز به چندین ساعت زمان دارند، کوره هوای گرم در مدت زمان بسیار سریعی محیط مورد نظر را گرم می نمایند.

کنترل دقیق دما در کوره هوای گرم امکان پذیر می باشد، زیرا کوره هوای گرم به ترموستات محیطی مجهز بوده و به صورت خودکار دمای سالن را در دمای دلخواه نگه می دارد.

در این نوع سیستم های گرمایشی هوا رسانی به صورت مستقیم شکل می گیرد و گرما به صورت یکنواخت در سالن پخش می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *