ارتباط با ما

نحوه شست و شوی پد سلولزی

زمان مطالعه: 3 دقیقه اهمیت شستشوی پد سلولزی اما چرا گذر زمان برای حفظ و تمیز کردن پد مهم است؟ خب، نحوه نگهداری و شستشوی پد سلولزی می تواند در عملکرد آب و هوایی بطور موثر تاثیر داشته باشد، درحالی که این سیستم خنک نمودن کولر آبی سلولزی، عملکرد فارم های طیور و گلخانه در طول دوره های هوای ...

خرید پد سلولزی
3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

اهمیت شستشوی پد سلولزی

اما چرا گذر زمان برای حفظ و تمیز کردن پد مهم است؟ خب، نحوه نگهداری و شستشوی پد سلولزی می تواند در عملکرد آب و هوایی بطور موثر تاثیر داشته باشد، درحالی که این سیستم خنک نمودن کولر آبی سلولزی، عملکرد فارم های طیور و گلخانه در طول دوره های هوای گرم راحفظ می کند. سرمایه گذاری امروز در تعمیر و نگهداری و تمیز کردن منجر به افزایش عمر پدسلولزی ودر نتیجه صرفه جویی در هزینه می شود.

نکات مهم نگهداری پد سلولزی

بطور کلی، بهره وری پوشال سلولزی توسط دو آلاینده تهدید می شود: ۱-ذخایر معدنی بیش از حد (به عنوان مثال کلسیم و کیریستالیزه شدن تبخیر آب که باعث پوسته پوسته شدن کاغذ میشود) و جلبک (به عنوان مثال زمانی که مواد مغذی در آب و هوا بر روی سطح پد سلولزی پخش می شود.) تعمیر و نگهداری سیستم سرمایش تبخیری در فواصل منظم، در ابتدا و در پایان فصل خنک کننده و در برخی موارد حتی هفتگی یا حتی روزانه مهم است.

پد سلولزی

موارد قابل بازدید قبل از تابستان در کولر سلولزی

بازرسی پد سلولزی

با توجه به علائم تغییر شکل در مانایی و استحکام، شکاف بین پد، آسیب زدن حشرات و بسته نشدن حفره ها. در صورت لزوم باید، پدهای پیچیده یا آسیب دیده تعویض شود. برای تمیز کردن خاک، گرد و غبار نا خالص سریعا پاک کنندگی باید انجام شود و اگر تمیز کردن به درستی و سر وقت انجام نشود، باعث کاهش جریان هوا و کاهش طول عمر و کاهش خنک شدن محیط می شود.
تمیز کردن زمانی باید انجام شود که پدهای سلولزی کاملا خشک باشند.

تمیز کردن پد سلولزی با برس

این کار با استفاده از یک برس نرم برای تمیز کردن خاک، گرد و غبار و مواد شوره زده بهترین ابزار است، حرکت تمیز کردن با برس باید به آرامی و در جهت امواج رسوب گذاری صورت گیرد.

شست و شوی مجدد پد سلولزی بعد از نظافت

بعد از انجام برس زدن و تمیز شدن پوشال سلولزی، پمپ آب را روشن و هواکش ها را خاموش میکنیم و خاک، گرد و غبار و رسوب های باقی مانده از روی پد ها جدا شده و با آب بازیافتی تخلیه می شود و باید آب تمیز جایگزین شود و دقیقا مطمئن شوید که ظرف مخزن و قاب پایین پد سلولزی کاملا از آبی که در گذشته ذخیره بوده تخلیه شده باشد و همچنین فیلتر های تصفیه نیز باید تمیز شوند زیرا، فیلترهای مسدود شده و کثیف تقریبا نیمی از جریان آب را کاهش می دهد.

پد سلولزی

مهم ترین نکته توزیع آب در پد سلولزی

در نهایت قسمت قاب بالای پد سلولزی مهم ترین نکته روزنه های توزیع آب است که نباید مسدود شده باشد، مرحله دوم روزنه های توزیع آب است که باید به سقف قاب بالای پد سلولزی برخورد و آب را روی پد پخش کند. پس از شروع مجدد خنک کننده توصیه می شود سیستم خنک کننده تبخیری را هفتگی چک و بازرسی کنیم زیرا تعمیر و نگهداری فیلتر تصفیه آب در لوله ها، مخازن آب و … سیستم را با خنکی و راندمان بالا حفظ می کند.

گروه تولیدی بازرگانی ایلیفارم

نماینده رسمی پد سلولزی کولانسل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *