ارتباط با ما

نگهداری صحیح از پد سلولزی و افزایش طول عمر آن

زمان مطالعه: 2 دقیقه در نظر داشته باشید، میانگین طول عمر پد سلولزی بین 4 تا 6 سال می باشد که عواملی نظیر: مراقبت و نگهداری، نحوه نصب و استفاده، میزان سختی آب محیط و برخی نکات دیگر در کاهش و یا افزایش طول عمر آن موثر می باشد. نکات حیاتی جهت افزایش طول عمر پد سلولزی ایجاد سایبان ...

نگهداری صحیح از پد سلولزی
2 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در نظر داشته باشید، میانگین طول عمر پد سلولزی بین 4 تا 6 سال می باشد که عواملی نظیر: مراقبت و نگهداری، نحوه نصب و استفاده، میزان سختی آب محیط و برخی نکات دیگر در کاهش و یا افزایش طول عمر آن موثر می باشد.

پد سلولزی
پد سلولزی
پد سلولزی

نکات حیاتی جهت افزایش طول عمر پد سلولزی

ایجاد سایبان برای پد سلولزی

هرگز اجازه ندهید نور خورشید بصورت مستقیم بر روی پد سلولزی بتابد.

حجم آب

یکی از ویژگی های منحصر بفرد پد سلولزی خاصیت خود شویی آن است.
(جنس کاغذ در این موضوع بسیار مهم است) به این صورت که همیشه در نظر داشته باشید که حجم آب ورودی بر روی پد سلولزی بایستی غالب (بیشتر) از میزان تبخیر آب باشد.
با توجه به این نکته از خاصیت خودشویی پد سلولزی بهره مند خواهید شد.

نحوه نصب پد سلولزی

توجه نمایید که بایستی سیستم پد سلولزی و فریم را بصورت کاملا تراز نصب نمایید.
بدین صورت که از کناره ها، عقب و جلو تراز باشد تا آب بصورت یکنواخت بر روی پد سلولزی توزیع گردد و همچنین از ریزش آب به داخل گلخانه و یا مرغداری جلوگیری بعمل آید.

مخزن آب گلخانه

تخلیه آب منبع

با توجه به میزانن سختی آب محیط، پیشنهاد می گردد آب مخزن (تانکر و یا استخر) بصورت هفتگی یا ماهیانه تخلیه و تعویض گردد.

لوله انتقال آب

برای آب رسانی به پد سلولزی معمولا از لوله پلی اتیلن استفاده می شود. برای اینکار توصیه می گردد لوله را هر 6 سانتی متر با مته شماره 3 (در یک خط) سوراخ نمایید.
حتما در نظر داشته باشید لوله و سوراخ های آن طوری در فریم قرار گیرد که آب از لوله بصورت فواره ای (بالا) خارج و بر روی پد سلولزی بریزد.
این عمل در جلوگیری از گرفتگی لوله و همچنین رسوب بر روی پد بسیار مناسب است.

از شما می خواهیم اگر تجربه ای در این خصوص دارید با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم آن را در اختیار همکاران دیگر قرار دهیم.کارشناسان گروه تولیدی بازرگانی ایلیفارم همواره آماده ارائه مشاوره و بصرفه ترین راهکار ها خدمت شما هستند.با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *