ارتباط با ما

شستشوی پد سلولزی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه روش نظافت و شستشوی پد سلولزی در طول مدت زمانی که پد سلولزی در کشورمان ایران تولید و استفاده می شود همواره موارد بسیار زیادی از سوی تجهیزکنندگان ، فروشندگان و همچنین مصرف کنندگان جهت شستشوی پد سلولزی اعلام شده است. مواردی مانند شستشوی پد سلولزی با اسید سولفوریک، جوهر نمک، سرکه، محلول های موجود ...

پد سلولزی کولان‌سل
< 1 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

روش نظافت و شستشوی پد سلولزی

در طول مدت زمانی که پد سلولزی در کشورمان ایران تولید و استفاده می شود همواره موارد بسیار زیادی از سوی تجهیزکنندگان ، فروشندگان و همچنین مصرف کنندگان جهت شستشوی پد سلولزی اعلام شده است. مواردی مانند شستشوی پد سلولزی با اسید سولفوریک، جوهر نمک، سرکه، محلول های موجود در بازار و … اما هیچکدام از این موارد راه حل قطعی نمی باشد.

به جرات می توان گفت که شستشوی پد سلولزی راه حل قطعی ندارد و اکثر راه حل هایی که در بالا اشاره شد بدلیل داشتن ساختار اسیدی و تداخل آن با مواد اولیه ای که در تولید پد سلولزی استفاده می شود به بافت پد سلولزی (کاغذ، چسب و رزین) آسیب می رساند و در نتیجه باعث  دفرمگی (شکم دادن) و عدم مانایی (خمیر شدگی) می شود.

طبق بررسی ها و آزمایش های بعمل آمده راهکار شستشوی پد سلولزی در مرحله اول پیشگیری از رسوب زدگی پد و در مراحل بعد استفاده از دو روش ذیل می باشد.

1- شستشوی پد سلولزی با جت واش

برای انجام اینکار جت واش را با حداکثر فشار و فاصله مناسب بر روی پد سلولزی گرفته تا رسوب آن را برطرف نماید. در انجام اینکار در نظر داشته باشید که فاصله جت واش و پد سلولزی طوری باشد که باعث شکستگی و … در پد سلولزی نگردد.

2- برس نرم

برای انجام این روش ابتدا اجازه دهید که پد سلولزی خشک شود. بعد از خشک شدن با فرچه نرم بر روی رسوب ها کشیده تا از پد سلولزی جدا گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *