ارتباط با ما

نحوه عملکرد پد سلولزی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه نحوه عملکرد پد سلولزی پد های سلولزی به طور عمودی روی دیوار عرض یا طول گلخانه نصب می شوند و با پمپاژ و ریختن مداوم آب روی آن ها، با لوله هایی که در بالای پدسلولزی قرار گرفته اند، مرطوب و خیس می شوند. معمولا در هر 6 سانتیمتر طول لوله توسط مته سوراخ می ...

نحوه عملکرد پد سلولزی
< 1 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نحوه عملکرد پد سلولزی

پد های سلولزی به طور عمودی روی دیوار عرض یا طول گلخانه نصب می شوند و با پمپاژ و ریختن مداوم آب روی آن ها، با لوله هایی که در بالای پدسلولزی قرار گرفته اند، مرطوب و خیس می شوند. معمولا در هر 6 سانتیمتر طول لوله توسط مته سوراخ می شوند.

پد های سلولزی به طور عمودی روی دیوار عرض یا طول گلخانه نصب می شوند و با پمپاژ و ریختن مداوم آب روی آن ها، با لوله هایی که در بالای پدسلولزی قرار گرفته اند، مرطوب و خیس می شوند. معمولا در هر 6 سانتیمتر طول لوله توسط مته سوراخ می شود. سوراخ ها معمولا به طرف بالا هستند تا عمل هواگیری به راحتی انجام شود. در زیر پدها قاب نگهدارنده پد قرار دارد که آب مازاد عبوری از پد سلولزی را جمع آوری نموده و به تانکر آب هدایت می کند سپس مجددا به سیستم بر می گرداند. در طرف مقابل پد ها، فن هایی (اگزاست فن) تعبیه شده که به هنگام کار، موجب ایجاد خلاء تقریبی در داخل گلخانه و عبور هوا از داخل صفحات سلولزی باعث رطوبت می شود.

عبور هوا از داخل این سطح مرطوب باعث تبخیر رطوبت شده و حرارت هوا را جذب می کند، در نتیجه هوای خروجی از این صفحات خنک تر خواهد شد. در نهایت باعث خنک شدن فضای گلخانه و مرغداری می شود. جنس پد ها از صفحات مشبک سلولزی می باشد که کارایی بسیاری داشته و با بهترین چسب های روز دنیا به هم متصل شده اند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *