ارتباط با ما

پد سلولزی ، اقتصادی ترین روش خنک کردن گلخانه و مرغداری

زمان مطالعه: 2 دقیقه پد سلولزی در تجهیزاتی هایی که نیاز به خنک شدن با راندمان بالا دارد استفاده می شود . این محصول می تواند در اکثر  خنک کننده ها در صنعت های مختلف مثل کولرهای آبی مورد استفاده قرار گیرد ، اما در صورت لزوم به سرعت هوای بالاتر ، برای سرمایش مرغداری ها و گلخانه ها ...

پد سلولزی ایلیفارم
2 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پد سلولزی در تجهیزاتی هایی که نیاز به خنک شدن با راندمان بالا دارد استفاده می شود .
این محصول می تواند در اکثر  خنک کننده ها در صنعت های مختلف مثل کولرهای آبی مورد استفاده قرار گیرد ، اما در صورت لزوم به سرعت هوای بالاتر ، برای سرمایش مرغداری ها و گلخانه ها مناسب است.

کاغذ پد سلولزی با خمیر چوب خام بامبو به هم پیوند خورده با آوندهای بلند ساخته می شود که اکثرا در کشورهای اروپایی منطقه اسکاندیناوی ( فنلاند ، سوئد و … ) ، هند و چین کشت و تهیه می شود.
این طراحی برای پد سلولزی با راندمان تبخیر بالا و افت فشار بسیارکم ، بازده خنک کنندگی را افزایش می دهد .

غوطه ور کردن برای کاغذ سلولزی ( خمیر چوب خام بامبو ) به چسب و رزین ، محصولی به نام پد سلولزی را می سازد که با قدرت جذب بالای آب ، در برابر تجزیه و پوسیدگی محافظت می شود و در نتیجه طول عمر آن بیشتر می شود .
آب از بافت متخلخل پد سلولزی تبخیری جریان می یابد و بخشی از آب با هوای گرم و خشک که از مجاری پد عبور می کند تبخیر می شود و باقیمانده آب به شستشوی پد کمک می کند و از طریق سیستم زهکش به ایستگاه پمپ هدایت می شود .

گرمای لازم برای تبخیر از خود هوا گرفته می شود ، بنابراین هوایی که به کم هواکش خارج شده از پد به طور همزمان خنک و مرطوب می شود و هیچ منبع انرژی خارجی برای فرآیند تبخیر وجود ندارد .
این روند خنک سازی کاملا طبیعی است .

پس خنکی پد سلولزی ، ایده آل و اقتصادی ترین روش خنک کننده هاست .

گروه تولیدی بازرگانی ایلیفارم فروشنده بهترین پد سلولزی  با کاغذ سلولزی اروپایی

با کادری مجرب و متخصص آماده تامین پد سلولزی با کیفیت بالا و قیمت مناسب

09127693460  گروه تولیدی بازرگانی ایلیفارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *